Obsah

bude 4. 3. 2011
nejrůznější úkoly a zadání.
Spousta pohádek začíná slovy "za devatero řekami a devatero horami, ...", stejně tak třída, která se přihlásí do soutěže bude mít zadáno devatero bodovaných úkolů.
Třída bude sbírat body za čtenáře zapsané do dětského oddělení knihovny
(Bodovat se budou procenta zapsaných čtenářů na počet žáků ve třídě)
Body se budou získávat za počet výpůjček (za dané období)
(Bodovat se bude průměr výpůjček na jednoho žáka třídy)
Každý žák samostatně, za pomoci vzpomínek rodičů, popíše příhodu, která se
stala u vás doma. Takovou, která někoho z rodiny vylekala a mohla být způsobena
nadpřirozenou bytostí.
Test bude vypracován jednotlivými žáky při společné návštěvě knihovny.
(Hodnocení testu: každá správně zodpovězená otázka je za 1 - 2 body - všechny
obodované odpovědi žáků se načítají a opět se provede průměr správných odpovědí
na jednoho žáka třídy)
Společný úkol pro celý kolektiv. Společnými silami vytvořte lexikon strašidel vaší
třídy.
(Hodnotí se zpracování, grafické provedení a originalita popisu jednotlivých
strašidel)
Úkol pro celou třídu, ale pro každého žáka samostatně. Každý žák vytvoří své
strašidlo, jakoukoli výtvarnou technikou. Úkolem každého žáka je strašidlo vyrobit
tak, aby na první pohled zaujalo a vystrašilo. Všechna strašidla třídy přinese
(pošle) do knihovny na výstavu. Do soutěže přihlásí třída 5 vybraných
(označených) strašidel, která budou ohodnocena jako celek za jeden kolektiv.
(Hodnotí se nápad a zpracování)
Úkol s překvapením. Přihlášené třídy se podle rozpisu (zveřejněného na internetu
10. 2. 2011) sejdou ve čtvrtek 24. 2. 2011 před oddělením pro dospělé čtenáře, kde
poměříme své dovednosti v netradiční disciplině.
(Započítávat se bude průměr na jednoho žáka třídy)
Před 170. lety byla v Rakovníku otevřena půjčovna knih. Vytvořte společně plakát,
kterým popřejete knihovně k jejímu velkému výročí.
(Hodnotíme nápad, originalitu a zpracování)
Strašidlo Fabulín rádo čte. Soutěž pro celý kolektiv, ale i pro každého jednotlivce.
Napište pohádku o našem strašidlu Fabulínovi tak, že každý žák napíše jednu
rozvitou větu pohádky.
(Hodnotí se originalita pohádky, délka a nápaditost zpracování)